Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Sprawozdanie Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych między sesjami.
4.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie z działalności MGOPS.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skale za rok 2024.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny dla Miasta i Gminy Skała za rok 2024.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej oraz Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej dla Miasta i Gminy Skała na lata 2024-2028 za rok 2024.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla placówek wychowania przedszkolnego, szkół i placówek oświatowych prowadzonych na terenie Gminy Skała przez osoby fizyczne i osoby prawne inne niż jednostka samorządu terytorialnego oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania udzielonej dotacji.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Skale.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia opinii dotyczącej zbycia aktywów trwałych przez Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Skale.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia woli wystąpienia Gminy Skała z Klastra Energii Jurajska Kraina.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Skała w 2025 roku.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie określania zasad udzielania osobom fizycznym dotacji celowych na realizację zadań obejmujących wymianę źródeł ciepła w budynkach mieszkalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Skała na lata 2025-2027.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Rady Miejskiej w Skale Nr XII/118/25 z dnia 27 lutego 2025r zmieniającej Uchwałę Rady Miejskiej w Skale Nr XI/102/25 z 30 stycznia 2025r w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części sołectwa Sobiesęki, na dz. nr 53/7, 53/8, 53/9, 53/5, 53/6 oraz na części działek nr 53/1, 54/9, 54/14, 54/11, 55/16, 55/21, 55/24, 55/18, 56/3, 57/9, 57/14, 58/8.
- Załącznik: Uchwała ws. zmiany Uchwały Rady Miejskiej nr XII.118.25 z dnia 27 lutego 2025r zmieniającej Uchwałę Rady Miejskiej w Skale Nr XI.102.25 z 30 stycznia 2025r (...).pdf
- Wyniki głosowania imiennego w sprawie: Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Rady Miejskiej w Skale Nr XII/118/25 z dnia 27 lutego 2025r zmieniającej Uchwałę Rady Miejskiej w Skale Nr XI/102/25 z 30 stycznia 2025r w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części sołectwa Sobiesęki, na dz. nr 53/7, 53/8, 53/9, 53/5, 53/6 oraz na części działek nr 53/1, 54/9, 54/14, 54/11, 55/16, 55/21, 55/24, 55/18, 56/3, 57/9, 57/14, 58/8.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia numerów przystanków komunikacyjnych w gminie, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Skała.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia cen i opłat za usługi przewozowe, uprawnień do przejazdów bezpłatnych i ulgowych oraz regulaminu przewozu osób i bagażu w komunikacji gminnej realizowanej na terenie Gminy Skała.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki takiej opłaty.
19.
Podjęcie uchwały w sprawie rozstrzygnięcia o wyodrębnieniu w budżecie Gminy Skała na rok 2026 środków stanowiących fundusz sołecki.
20.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie wkładu pieniężnego do SIM KZN ZiemiaKrakowska spółka z o.o. z przeznaczeniem na podwyższenie kapitału zakładowego i objęcie udziałów w podwyższonym kapitale zakładowym spółki.
21.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Skała na 2025 r.
22.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Skała.
23.
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych.
24.
Przyjęcie protokołu nr 12 z obrad poprzedniej sesji.
25.
Wolne wnioski i informacje.