« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

3. Sprawozdanie Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych między sesjami.

4. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

5. Wystąpienia zaproszonych gości.

6. Funkcjonowanie jednostek OSP na terenie Gminy Skała i ich potrzeby, realizacja zadań.

7. Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Skała z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w 2024 roku.

9. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr XXXVII/286/09 z dnia 23 października 2009 roku dotyczącej uchwalenia Regulaminu przyznawania okolicznościowego tytułu „Przyjaciela Ziemi Skalskiej” i uchwalenia nowego Regulaminu przyznawania okolicznościowego tytułu „Przyjaciela Ziemi Skalskiej”.

12. Podjęcie uchwały w sprawie zmieniany Uchwały Nr XIII/125/25 Rady Miejskiej w Skale z dnia 27 marca 2025 r. w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla placówek wychowania przedszkolnego, szkół i placówek oświatowych prowadzonych na terenie Gminy Skała przez osoby fizyczne i osoby prawne inne niż jednostka samorządu terytorialnego oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobierania i wykorzystywania udzielanej dotacji.

15. Podjęcie uchwały w sprawie uznania za bezzasadną petycję w sprawie ustosunkowania się Rady Miejskiej do kłamliwych stwierdzeń Radnych, zaprzestania naruszania dóbr osobistych wnoszącego petycję, powołania Komisji Rady Miejskiej ds. Etyki i Moralności oraz uchwalenia Kodeksu Etyki Radnego.

21. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia pomiędzy Burmistrzem Gminy Skała a Zarządem Powiatu Krakowskiego, przy udziale Zarządu Dróg Wojewódzkich, dotyczącego przejęcia zarządzania drogą na czas przygotowania zadania p.n.: „Budowa chodnika na odc. 190km 0+400 – odc. 190km 0+000 po wschodniej stronie drogi wojewódzkiej nr 794 wraz z odwodnieniem w granicach pasa drogowego dz. nr ew. 547 w miejscowości Cianowice, gm. Skała, pow. krakowski, woj. Małopolskie”.

22. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych.

24. Wolne wnioski i informacje.

25. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej